Formularz zgłoszenia reklamacji
Nazwa i adres składającego reklamację:
Nazwa podmiotu: *
Ulica: *
Numer: *
Kod pocztowy: *
Miasto: *
NIP: *
Osoba kontaktowa po stronie składającego reklamację:
Nazwisko: *
Imię: *
E-mail: *
Telefon: *
Przesyłka:
Nr listu przewozowego:
Nr przesyłki (8 ostatnich cyfr):
Szkoda:
Typ szkody:
całkowity brak przesyłki
częściowy brak przesyłki
uszkodzenie przesyłki
opóźnienie w dostawie
inny
przedmiotowa przesyłka była objęta ubezpieczeniem CARGO
Opis szkody
Wysokość roszczenia: *
Waluta:
PLN
USD
EUR
Nazwa banku:
Nr konta:
Anuluj
×
Opis wymaganych załączników
KRAJOWY TRANSPORT DROGOWY
roszczenie według wzoru (ROSZCZENIE) w formie skanu z podpisem i pieczątką firmową
list przewozowy – egzemplarz dla odbiorcy, jeśli reklamację składa odbiorca lub egzemplarz dla nadawcy jeśli reklamację składa nadawca lub zleceniodawca
protokół szkody spisany przez odbiorcę z udziałem kierowcy
faktura handlowa bądź inny dokument księgowy potwierdzający wysokość roszczenia
inne dokumenty Np. dokument WZ, faktura za naprawę towaru, dokument potwierdzający poniesioną szkodę wynikłą z opóźnienia w dostawie, itp.
zdjęcia, jeśli zostały wykonane
MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY
roszczenie według wzoru (ROSZCZENIE) w formie skanu z podpisem i pieczątką firmową
list przewozowy – egzemplarz dla odbiorcy, jeśli reklamację składa odbiorca lub egzemplarz dla nadawcy jeśli reklamację składa nadawca lub zleceniodawca
protokół szkody spisany przez odbiorcę z udziałem kierowcy
packing list bądź inny dokument potwierdzający wagę towaru
faktura handlowa bądź inny dokument księgowy potwierdzający wysokość roszczenia
inne dokumenty Np. dokument WZ, faktura za naprawę towaru, dokument potwierdzający poniesioną szkodę wynikłą z opóźnienia w dostawie, itp.
zdjęcia, jeśli zostały wykonane
TRANSPORT LOTNICZY
roszczenie według wzoru (ROSZCZENIE) w formie skanu z podpisem i pieczątką firmową
list przewozowy lub inny dokument potwierdzający odbiór przesyłki (tj. POD agenta handlingowego, dokument CMR, itp.) – egzemplarz dla odbiorcy, jeśli reklamację składa odbiorca lub egzemplarz dla nadawcy jeśli reklamację składa nadawca lub zleceniodawca
protokół DMC – w przypadku szkód stwierdzonych przed dostawą
protokół szkody spisany przez odbiorcę z udziałem kierowcy - w przypadku szkód stwierdzonych w czasie odbioru
packing list bądź inny dokument potwierdzający specyfikację i wagę towaru
faktura handlowa bądź inny dokument księgowy potwierdzający wysokość roszczenia
dokumenty celne
inne dokumenty Np. faktura za naprawę towaru, dokument potwierdzający poniesioną szkodę wynikłą z opóźnienia w dostawie, itp.
zdjęcia, jeśli zostały wykonane
TRANSPORT MORSKI
roszczenie według wzoru (ROSZCZENIE) w formie skanu z podpisem i pieczątką firmową
pokwitowanie odbioru przesyłki – egzemplarz dla Klienta
protokół szkody spisany przez odbiorcę z udziałem kierowcy
packing list
faktura handlowa
dokumenty celne
inne dokumenty Np. faktura za naprawę towaru, dokument potwierdzający poniesioną szkodę wynikłą z opóźnienia w dostawie, itp.
zdjęcia, jeśli zostały wykonane